2009. november 25., szerda

Keresztény- tipusok


Sok keresztény olyan, mint a talicska-
csak akkor halad, ha kényszerítik.
Egyesek olyanok, mint a kenu-
pacskolni kell körülöttük.
Mások olyanok, mint a papírsárkány-
ha nem tartjuk őket pórázon, elrepülnek.
Egyesek olyanok, mint a cicák-
megelégedettebbek, ha simogatják őket.
Némelyek a futball labdához hasonlítanak-
nem lehet tudni, hogy a következő pillanatban merre pattannak el.
Mások olyanok, mint a luftballon-
tele vannak levegővel, és készek arra, hogy robbanjanak.
Egyesek olyanok, mint az utánfutók-
vonszolni kell őket.
Egyesek olyanok, mint a villanykörték-
be- és kikapcsolni kell őket.
Vannak, akik mindig arra törekednek,
hogy a Szentlélek irányítsa őket.

Elgondolkoztam, hogy én melyik is vagyok. Sokszor eléggé hasonlítok mindegyikre:(..egyszer az néha ez. Az a vágyam, hogy olyan legyek mint az utolsó...MINDIG arra törekedjem, hogy Isten Lelke irányítsa életemet. :)
Ezt az érdekes leirást ma reggel kaptam Izától, ő mutatta, énekórán kapta...de mivel én nem voltam, igy ma reggel olvastam el.:) Megérte!
Ma mondták az egyetemen, hogy mi is megkaptuk a hétfőt,de majd szombaton kell bepótoljuk:( jó is nem is...szóval megyek haza...hosszúweekend lesz:)..azt még nem tudom, hogy csütörtök este megyek haza, vagy csak péntek reggel...addig még alszom rá és majd elvállik.
Most megyek, pihenek kicsit...aztán megint egyetem.
Kinnt szép az idő:D
Kellemes délutánt mindenkinek!!!:):):):):):):):)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése